Ikasteko irakurri
Irakurketa-prozesuak
Ikasteko eta ezagutza garatzeko, funtsezko baliabidea da irakurketa, bai eskola barruan, bai eskolatik kanpo. Ikasteko irakurtzen konpetentea izateko, irakurleak honako prozesu hauek menderatu behar ditu. Ikasleek menderatu behar dituen prozesuen zehaztapenak irakurmenaren irakaskuntzarako markoa ematen digu: hauek dira ikasleek egin behar dituzten ikaskuntzak. Irakasleek ikasleen gaitasun hauen garapenean lagun dezakete galdera eta jarduera egokiak proposatuz:
Sakontzeko:
- CALERO, A. Comprensión lectora. Estrategias que desarrollan lectores autorregulados. Comprensión-lectora.org, 2017.
- SOLÉ, I. Estrategias de lectura. Bartzelona: Grao, 1998.
- GARCÍA PÉREZ, J.R., ROSALES PARDO, J. eta SÁNCHEZ MIGUEL, E., La lectura en el aula. Qué se hace, qué se debe hacer y qué se puede hacer. Bartzelona: Grao, 2010.
- CASSANY, D. Diez claves para enseñar a interpretar.
- MORENO, V. Zertarako irakurri? Ulertzeko. Iruñea: Nafarroako Gobernua, 2005.