Irakurketa erak
Irakurri modu askotan irakur dezakegu, banaka, boz goraz, bikoteka, talde homogeneotan, talde heterogeneotan, hezkuntza komunitatekoekin batera tertulietan, elkarreragina bultzatuz….
Irakaslearen aldetik modelatzeak berebiziko garrantzia hartzen du irakurriaren ulermena garatzen laguntzeko. Era honetan, irakasleak iarkurketa prozesuan parte hartzeko aukera du eta ikasleei irakurketa prozesuan hobetzeko behar dituzten estrategiak eskain diezazkieke.
Irakurketa fonetikoa |
|
Ereduzko irakurketa |
|
Irakurketa gidatua |
|
Irakurketa iruzkindua |
|
Irakurketa independentea |
|
Egokitua. Euskal Hezkuntza Sistemarako Irakurketa Estrategia 2024-2027
Sakontzeko:
Tutoría entre iguales, la diversidad en positivo
Aula de Innovación aldizkariko monografikoa Berdinen Arteko Tutoretzako programen eta tekniken inguruan.
Influencia de la tutoría entre iguales en el desarrollo de la comprensión y el autoconcepto lector
Leemos en pareja programan oinarritutako ikerketa honek ulermena eta auto-kontzeptuaren arloan ikasleek egindako aurrerapenak aztertzen ditu.
Euskaraz irakurtzen ikasi irakurriz euskara ikasteko
Irakurle trebeak entzun egiten du testua dioen gogoetarako artikulua. Ondorioz, ikasgelan tartea egin beharko zaie irakurtzeko bi modu horiei: isilari eta ozenari.
Ikasketa kooperatiboa: irakurtzeko estrategiak lantzeko baliabide
Teknika kooperatiboen bidez, irakurketa lantzeko zenbait proposamen.
Lectura en voz alta
Boz gora irakurtzea nola egin eta ez egin lantzen duen artikuloa.
Leer en voz alta a los hijos: un arma de construcción masiva del gusto por leer
Boz gora irakurtzea gomendatzen duen artikuloa. Familientzako triptikoa gehitzen du.
La lectura compartida con un niño
Irakurketa partekatua nola egin azaltzen duen bideoa. .