IRAKURKETA-ESTRATEGIAK LANTZEKO
Testuak irakurri aurretik, bitartean eta ondoren badira irakasleek oso kontuan har ditzaketen hainbat estrategia ikasleei testuak ulertzen laguntzeko.
Gelan, testuak irakurtzean ikasleei ematen zaien laguntzak berebiziko garrantzia du irakurtzeko konpetentziaren garapenean.
Atal honetan, irakurketa-estrategien inguruko gogoetatik abiatuta, zenbait tresna eskaintzen dira estrategia horiek bideratzeko.
OHARRA: irakurketaren inguruan lan egiteko aukera batzuk ematen dira beheko baliabideen zerrendan. Horietariko asko interneten aurki daitezke. Baliabide horiek jardun edo jarduera onen adibideak baino ez dira, zentroak nahi izanez gero kontuan har ditzakeenak.
Baliabide gehiago hemen:
Estrategias de lectura
Irakurri aurretik, bitartean eta ondoren gelan landu daitezkeen estrategiek berebiziko garrantzia dute irakurle konpetenteak lortzeko. Bideoa.
Leer en el área de ciencias
Irakurri aurretik eta irakurri ondoren zer egin azaltzen duen bideoa.
Comprensión lectora. Estrategias que desarrollan lectores autorregulados
Irakasleak gidoi moduan baliatzeko eskema. Zer galdetu eta nola bideratu prozesua LHn.
El propósito de lectura como estrategia de comprensión lectora
Irakurketaren helburua zehazten laguntzeko fitxak LHn.
¿Cómo enseñamos a comprender los textos escritos?
Irakurri aurretik, bitartean eta ondoren zer egin irakurriaren ulermena lantzeko azaltzen duen artikuloa.
Irakurketa lantzen. Estrategiekin praktikatzen
Testuak irakurtzean gelan proposatu daitezkeen zenbait estrategiaren aplikazioa eta horren ondoko dokumentua.
Irakurri aurretik.IKT tresnak
Zenbait IKT tresna lagungarri testuak irakurri aurretik baliatzeko.
Irakurri bitartean fasea lantzeko IKT tresnak
Irakurri bitartean fasean laguntzeko tresna, arbel digitala.
Irakurri ondorengo fasea lantzeko IKT tresnak
Irakurri ondoren irakurritakoa berrantolatzeko jarduerak burutzeko tresnak.
Guía para mejorar y trabajar la comprensión durante la lectura del libro de texto en clase
Testu Liburua nola landu azaltzen duen aurkezpena.
Irakurketa eraginkorra DBHn
Proposatzen diren ekintzak irakurketa konstruktibistan oinarrituko dira: aurretiko ezagutza, bitarteko lanketa eta ondorengo emaitza.